Dimarts i dijous

20:00 a 21:00h

A partir 2004

Any naixement​

El Grup d’adults de l’Escola d’Atletisme Mont-roig realitzarà entrenaments presencials i alguna sortida esporàdica al terme. Va destinat a esportistes que volen fer un salt de qualitat i passar a tenir un entrenament grupal dirigit setmana a setmana. L’objectiu és fer esport de manera segura, controlada i buscant una millora contínua.

A qui va adreçat?

Aquesta secció d’adults va dirigida a aquells esportistes que:

• És ideal per corredors/es populars que entrenen pel seu compte i volen passar a formar part d’un equip amb una recerca d’objectius comuns o similars, sempre guiats de la mà d’un professional que t’ajudarà a estar més a prop de les teves metes.
  • També és ideal per a aquells corredors/es que comencen en el món del running.

Funcionament

• Dues sessions grupals presencials (dimarts i dijous de 20.00 a 21.00 h), a les instal·lacions de l’Escola d’atletisme. On es realitzaran:
    • Sessions de qualitat (treballs de series – intensitat – intervals)
    • Sortides a la Muntanya
    • Tècnica de carrera
    • Sessions de força (amb equipaments i materials propis)
    • Sessions de mobilitat i flexibilitat.

Com està organitzat l'entrenament?

• Hi ha una entrenadora titulada la qual prepara els entrenaments, buscant el propòsit del grup.

Objectiu del grup

• Poder entrenar amb companyia.
  • Posar-se en forma.
  • Passar’s-ho bé!

INSCRIU-TE

• Matrícula: 5€ (inclou camiseta d’entrenament)