Dilluns i dijous

18:00 a 19:00h

2010 i 2011

Any naixement​

El Grup Infantil sub14 de l’Escola d’Atletisme Mont-roig està destinat a aquells/es atletes que vulguin conèixer amb profunditat les diferents modalitats de l’atletisme, especialment, cursa a peu. Es faran entrenaments per introduir als alumnes a aspectes més tècnics com els relleus, la força, els salts, entre d’altres.

Continuem prenent-ho com una activitat perquè gaudeixin i ara sí que sí, entenguin l’esport dintre la seva quotidianitat, per tota la vida-

Treballarem la força, elasticitat, coordinació, ja que estan creixent molt.

També és important aprendre ritmes, resistència, velocitat…

Respectarem molt les opinions dels alumnes, ja no són nens o nenes, en aquestes edats tenen que prendre decisions.

A qui va adreçat?

• A tots els nens i nenes que vulguin fer activitat física.
  • Els/les alumnes que vulguin ja experimentar amb la competició, se’ls hi oferiria un calendari on podran anar a provar-ho. (No és obligatori, però sí aconsellable per alguna prova).
  • Important: NO estem focalitzant a fer esportistes d’elit sinó a alumnes que el dia de demà visquin l’esport com una tasca diària.
  • La persona que l’entrenador i equip tècnic, vegin que vol anar a competir tindrà un dia a part clau amb el grup de tecnificació.
  • No es faran diferències entre un alumne i un altre, tots han de valorar al company o a la companya.
  • Els/les alumnes que ja volen anar a competir, els ajudarem a continuar millorant.
  • Tot i això hi ha el grup de tecnificació, on continuaran aprenent, estan vigilats en tot moment per un entrenador.

Funcionament

• Dues sessions setmanals (dilluns i dijous de 18:00 a 19:00).
  • Es treballa a la pista d’atletisme i algun dia es fan sortides pel voltant i dintre el poble. (Això s’anuncia dins el grup de WhatsApp).

Com està organitzat l'entrenament?

• Hi ha un/a entrenador o entrenadora la qual prepara els entrenaments amb un mes d’antelació, buscant el propòsit d’aquell trimestre o “el temps que sigui”.
  • Aquest entrenament, estan repassats per un tècnic.
  • Segons la “ràtio” quantitat de nens o nenes hi ha un grup de monitors i monitores, tots adequadament titulats o en practiques que ajuden a l’entrenador.

Objectiu del grup

• Que els nens i nenes vinguin a gust, que gaudeixin i sobretot vulguin tornar el pròxim dia.
  • Tipus d’exercicis o propòsits: Aquesta edat és important la coordinació de tot el cos, reaccions ràpides i canviant.

INSCRIU-TE

• Matrícula: 5€ (inclou camiseta d’entrenament)

Infantil, adolescents, activa't, adults

• 1 dia / setmana: 20€ / mes