Dilluns i dijous

19:00 a 20:00h

A partir 2004

Any naixement​

El Grup Trail de l’Escola d’Atletisme Mont-roig combinarà entrenaments presencials i entrenaments online, destinat a esportistes que volen fer un salt de qualitat i passar a tenir un entrenament grupal dirigit setmana a setmana. L’objectiu és fer esport de manera segura, controlada i buscant una millora contínua.

A qui va adreçat?

Aquesta secció de Trail va dirigida a aquells esportistes que:

• És ideal per corredors/es populars que entrenen pel seu compte i volen passar a formar part d’un equip amb una recerca d’objectius comuns o similars, sempre guiats de la mà d’un professional que t’ajudarà a estar més a prop de les teves metes.
  • També és ideal per a aquells corredors/es que comencen en el món del TRAIL o que preparen un repte esportiu per primera vegada i volen fer les coses bé, de forma segura, amb la tranquil·litat d’estar acompanyats en cada pas del procés.

Funcionament

Rutina setmanal orientativa:

• Dues sessions grupals presencials (dilluns i dijous de 19.00 a 20.00 h), a les instal·lacions de l’Escola d’atletisme. On es realitzaran:
    • Sessions de qualitat (treballs de series – intensitat – intervals)
    • Sortides a la Muntanya
    • Tècnica de carrera
    • Sessions de força (amb equipaments i materials propis)
    • Sessions de mobilitat i flexibilitat.
  • Entrenaments programats online a través d’una App al mòbil per a la resta de la setmana.

Grups per nivell i objectiu

Es confeccionaran diferents grups d’entrenament en funció del nivell de l’esportista i l’objectiu en distància / desnivell.

• Fins a 12-15 km
  • Més de 15 km fins a mitja marató de muntanya (21 km).
  • Més de 21 km.

Els entrenaments són programats i guiats per un Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i Esports. Especialitzat en esports de resistència. – Entrenador i preparador físic de Trail i Ultra-Trail.

Requisits per formar part del Grup Trail

• Ser soci del C.E. l’Areny
  • Tenir llicència federativa
  • Estar al dia de la quota mensual de Grup de Trail

Si estàs interessat/ada o tens algun dubte o consulta, escriu-nos un correu a escola.atletisme@celareny.cat i ens posarem en contacte amb tu.

INSCRIU-TE

• Matrícula: 5€ (inclou camiseta d’entrenament)

Infantil, adolescents, activa't, adults

• 1 dia / setmana: 20€ / mes