Proves físiques per accedir de l’equip de competició 2024 diumenge 15 d’octubre

Molt bones, l’equip de competició de l’Escola d’Atletisme ja està amb el cap posat a la temporada 2024 i el diumenge 15 d’octubre es realitzarà la prova física per poder accedir a l’equip la pròxima temporada.

La prova començarà a l’Escola d’Atletisme el diumenge 15 d’octubre a les 12:30h.

Tothom qui estigui interessat en formar part de l’equip de competició, pot enviar un whatsapp al 665600806 o escriure a l’instagram de l’escola.

És necessari complir almenys un d’aquests requisits: haver corregut amb la samarreta de l’escola una temporada, ser del municipi de Mont-roig/Miami platja o bé ser soci/sòcia de l’Areny.

Aquesta nova temporada té molt bona pinta, i ens agradaria a tot l’equip que tu també en formessis part. Anima’t a fer la prova!!!!!!

Normativa i explicació Equip competició 2024

Circuit:

• Distància i desnivell: 19,5km +800m aprox.
  • Temps de tall homes: 01:50:00
  • Temps de tall dones: 02:15:00

Comparteix aquesta entrada!

Actualitat